Trecere pe ReHLDS

Avatar utilizator
GagaD
Mesaje: 393
Membru din: 06 Ian 2016, 20:32
Localitate: TIMIS

Re: Trecere pe ReHLDS

Mesajde GagaD » 09 Feb 2016, 12:43

Posibil,doar ca mie inainte nu imi apareau. Doar acuma de ceva vreme.
Imagine
faKe
Mesaje: 4
Membru din: 15 Feb 2016, 09:27

Re: Trecere pe ReHLDS

Mesajde faKe » 15 Feb 2016, 09:35

GagaD scrie:Mie uneori imi apar jucatorii in aer sau jumate in pamant..

Bug-ul e din client, deseori de la conexiunea proasta cu serverul.

Ce tine de patratul din nume in loc de #, asta nu e bug, ci din contra in rehlds a fost facut fix la bug-ul din hlds cand un jucator care are in nume simboale speciale ca de exemplu # putea sa creeze overflow la absolut toti jucatorii de pe server. Acest bug este prezent si in chat, insa nu poate fi fixat in rehld pentru ca este bug amxx. Recomand metamod pluginul SafeNameAndChat pentru rezolvarea problemei in chat. E compatibil atat cu rehlds cat si cu hlds-ul original.

Eu am uptime deja 7 zile pe rehlds. Ma bucur ca lumea trece treptat pe noul engine. Poate macar asa vom reinvia CS-ul.
Avatar utilizator
mo0n_sniper
Site Admin
Mesaje: 797
Membru din: 13 Feb 2015, 16:56

Re: Trecere pe ReHLDS

Mesajde mo0n_sniper » 14 Apr 2016, 08:16

Am trecut serverul din nou pe engine-ul ReHLDS.
Din ce am observat pana acum serverul se misca mai bine pe acest engine.

Bug-uri rezolvate la ReHLDS:
- Jucatorii nu mai primesc ban 5 minute pentru "move command"
- amx_last merge din nou

Bug-uri ramase de rezolvat:
- Carcterul # din nick-ul jucatorilor este inlocuit cu un caracter asemanator, defapt nu este un bug dar o sa incerc sa il rezolv
I will not die a faceless slave forgotten by history.

Înapoi la “Anunturi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator