fps_max si override

Avatar utilizator
protection
Mesaje: 43
Membru din: 26 Noi 2017, 22:34
Localitate: Ploiesti

fps_max si override

Mesajde protection » 23 Noi 2019, 18:05

Buna seara.
De ce nu se poate juca cu fps_max mai mare de 100 ?
Eu joc cu fps_override 1 si fps_max 1000.
La mine (cel putin) in felul asta jocul este mult mai smooth.
Avatar utilizator
mo0n_sniper
Site Admin
Mesaje: 940
Membru din: 13 Feb 2015, 16:56

Re: fps_max si override

Mesajde mo0n_sniper » 23 Noi 2019, 18:10

Demult erau coduri care puneau fps_max 999 si de aceea am blocat. Am pus limita fps_max 300 sau 350 sau 500 nu mai tin minte. Deci daca pui 300 o sa te lase.

Poate o sa scot limitarea de tot, nu stiu daca mai sunt coduri care folosesc fps_max 999. Tu cat fps ai maxim in joc?
I will not die a faceless slave forgotten by history.
Imagine
Avatar utilizator
protection
Mesaje: 43
Membru din: 26 Noi 2017, 22:34
Localitate: Ploiesti

Re: fps_max si override

Mesajde protection » 23 Noi 2019, 18:11

Eu am si 700 in unele locuri pe harti.
Am o placa video RTX 2070 SUPER, e potenta.

///

cu fps_max 500 nu merge.
cu 300 iti da voie, 300 este maxim.
Am pus si 350 si nu ma lasa.


[TimePass-AC] Valoare CVAR ilegala fps_max 500.00, avertizare 1/5
Valoarea default setata la fps_max 100
Avatar utilizator
mo0n_sniper
Site Admin
Mesaje: 940
Membru din: 13 Feb 2015, 16:56

Re: fps_max si override

Mesajde mo0n_sniper » 23 Noi 2019, 18:59

Cu RTX2060 de pe laptop am cam 300
I will not die a faceless slave forgotten by history.
Imagine
Avatar utilizator
UnQ
Mesaje: 38
Membru din: 25 Mai 2019, 18:31
Localitate: Bucuresti
STEAM ID: STEAM_0:1:42955147

Re: fps_max si override

Mesajde UnQ » 23 Noi 2019, 19:05

Daca ai refresh rate 60hz la monitor, cred ca fps_max 140 e cel mai bun (logic ar fi fost sa nu fie diferenta de la 60, la fel ca refresh rate, dar e cam buguit cs 1.6).
Peste ~140 eu nu am vazut diferenta, dar se simte diferenta fata de 100.

Spun asta deoarece ai urmatoarele setari la joc:
- cl_cmdrate
- cl_updaterate

Acestea sunt default 101 (1 peste fps limit).
Am citit intr-un ghid acum ceva timp (aici: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =126383209) cum afecteaza aceste comenzi jocul si ce legatura au cu fps.

Cmdrate reprezinta comenzile pe care le trimiti la server (cum te misti, unde tragi, etc.) pe care le vad ulterior ceilalti jucatori. Este bine sa ai cmdrate peste fpslimit, deoarece se poate intampla sa patesti sa vezi ca ai nimerit pe cineva, iar serverul sa nu primeasca informatia, motiv pentru care iti propun sa incerci fps 140 in loc de 300, eu am verificat cu 300 si se simtea cum intra gloantele in inamic si nu lua damage.
Updaterate reprezinta informatiile pe care le primesti de la server (comenzile celorlalti jucatori). Setarea asta nu m-a prea interesat, fiindca depinde de setarea din server (sv_maxupdaterate).

Acestea fiind zise, ca sa nu ai probleme cand tragi in cineva sa nu-ti intre gloantele sau alte chestii, incearca sa pui cl_cmdrate cu 5 peste fps_limit. Si verifica pe net_graph daca ai choke sau lag. :D
Avatar utilizator
protection
Mesaje: 43
Membru din: 26 Noi 2017, 22:34
Localitate: Ploiesti

Re: fps_max si override

Mesajde protection » 23 Noi 2019, 19:18

Cu i5 4570, 16 GB RAM si RTX 2070 super am o medie de 400 fps-uri.
Ajunge si pe la 700 cand sunt singur si nu este smoke etc..
Avatar utilizator
Gizmo
Mesaje: 14
Membru din: 19 Mar 2016, 13:31

Re: fps_max si override

Mesajde Gizmo » 25 Noi 2019, 16:13

Configuratia asta miroase a bottleneck.
Imagine
Avatar utilizator
mo0n_sniper
Site Admin
Mesaje: 940
Membru din: 13 Feb 2015, 16:56

Re: fps_max si override

Mesajde mo0n_sniper » 25 Noi 2019, 16:31

UnQ scrie:
23 Noi 2019, 19:05
Acestea sunt default 101 (1 peste fps limit).
Am citit intr-un ghid acum ceva timp (aici: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =126383209) cum afecteaza aceste comenzi jocul si ce legatura au cu fps.
Da, tutorialul acela este foarte bun si explica bine care sunt setarile OK, dar este un pic invechit pe partea de rate, acum valoarea maxima la rate este 100000. Deci setarile bune pentru un fps_max 100 sunt asa:
fps_max 100 - nu are rost pus 101
cl_updaterate 100 - scrie acolo de ce trebuie 100 si nu 101 sau 102
cl_cmdrate 105 - 5 peste updaterate
ex_interp 0 - si calculeaza clientul automat valoarea de 0.01 pentru cl_updaterate de 100

Ca sa stiti si ce e pe server am asa:
sys_ticrate 600 - cand serverul era pe dedicat era 1100 si nu scadea sub 1000, dar acum la krond nu duce 1000

sv_unlag "1" - unlag este activat mereu pe server
sv_unlagpush "0"
sv_maxunlag "0.1"
sv_unlagsamples "2"

sv_maxrate "100000" - este permisa rata maxima de 100000
sv_minrate "2500"

sv_maxupdaterate "50" - la fel maxupdaterate era pus la 100 cand stateam pe dedicat dar acum daca pun mai mult se face lag in unele cazuri.
sv_minupdaterate "20"

Pe viitor o sa incerc sa gasesc un hosting care sa ne permita sys_ticrate 1100 si maxupdaterate 100 fara sa sacadeze si jocul sa fie curat ca lacrima sau cum zic mecanicii sa mearga rotund
I will not die a faceless slave forgotten by history.
Imagine
Avatar utilizator
Gizmo
Mesaje: 14
Membru din: 19 Mar 2016, 13:31

Re: fps_max si override

Mesajde Gizmo » 25 Noi 2019, 16:58

ex_interp 0 sau 0.01 este setare pentru lan sau sv de mix (5 vs 5), niciodata nu vei putea juca in conditii optime pe sv public online cu 0 sau 0.01 deoarece adversarii or sa aiba diverse setari care ii vor face sa se miste in poze. Nu ai cum sa fortezi ratele jucatorilor pe un sv public oricat de corecte ar fi setarile.
Asa ca este de preferat sa lasati interp-ul default 0.1 iar daca ai 100 fps in joc este suficient. Jocul oricum nu stie mai mult indiferent cat iti arata in net_graph.
Imagine
Avatar utilizator
protection
Mesaje: 43
Membru din: 26 Noi 2017, 22:34
Localitate: Ploiesti

Re: fps_max si override

Mesajde protection » 25 Noi 2019, 17:00

Gizmo scrie:
25 Noi 2019, 16:13
Configuratia asta miroase a bottleneck.
In Shadow of the Tomb Raider s-a vazut bottleneck-ul. Procesorul statea la 100% in anumite momente si se mai bloca dar nimic grav. L-am jucat si terminat fara probleme.
Pe cand in Metro Exodus cu setarile date pe Extreme si RTX pe Ultra am undeva la 50/60 FPS cu placa la 99 % si procesorul nu creste de 80 % (foarte bine optimizat jocul).
Ambele originale.
Procesorul inca duce dar il schimb cu noua generatie ce va sa apara.

Înapoi la “Sugestii, Idei si Propuneri Server”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator