Pagina 2 din 3

Re: fps_max si override

Scris: 25 Noi 2019, 17:02
de mo0n_sniper
Am citit un articol care explica si setarea de ex_interp dar nu mai tin minte exact ce face. In articolul de mai sus scrie ca trebuie setat 1/updatrate deci 1/100=0.01
The correct setting is always 1 divided by your updaterate, so if your updaterate is set to 100, the best setting is 0.01

De ce ar trebui setat la 0.1?

Re: fps_max si override

Scris: 25 Noi 2019, 17:18
de Gizmo
Setarea default este 0.1, il seteti cat vrei 0 sau 0.01, pana la urma te afecteaza pe tine cel care tragi nu pe adversar.

Re: fps_max si override

Scris: 25 Noi 2019, 17:29
de mo0n_sniper
Am gasit o explicatie buna aici:
http://users.skynet.be/bk290440/

Re: fps_max si override

Scris: 25 Noi 2019, 17:39
de Gizmo
La sfarsit este o concluzie, ce spuneam mai sus LAN events:
Conclusion:
As I said earlier, the important factor is to set values depending on personal choice and what your bandwidth and computer actually can handle. The Half-Life engine does a good job of making the client- and server world accurate even with low settings. In a good environment (read: LAN events) where the servers and clients actually can handle these high values the game play will get even more consistent.

Re: fps_max si override

Scris: 25 Noi 2019, 18:01
de mo0n_sniper
Eu voiam sa stiu explicatia de ce 0.1 si nu 0.01

Re: fps_max si override

Scris: 25 Noi 2019, 22:03
de UnQ
mo0n_sniper scrie:
25 Noi 2019, 18:01
Eu voiam sa stiu explicatia de ce 0.1 si nu 0.01
Sincer din ce am vazut cu interp-ul asta, am avut concluzii care se bat cap in cap.

Eu aveam default inainte (0.1), si mi se zicea sa-l schimb deoarece aparent am avantaj (cum ca nu ar intra gloantele lor in mine).
Am schimbat pe 0.01, si tot mi se zicea ca nu le intra gloantele in mine. Le spuneam ca am pus 0.01, si miraculos nu mai comenta nimeni?

Acum din perspectiva mea, aveam impresia ca nimeream EU mai usor gloantele cu interp-ul ala 0.1 in loc de 0.01, chestii de genul trag putin pe langa corp si tot il nimeresc. Cu toate acestea, sunt 99% sigur ca de fapt eram eu subiectiv din punctul asta de vedere, fiindca si acum cu 0.01 mai simt ca nimeresc cateodata cand n-ar trebui sa nimeresc (cand fac spray, cand trag la distante mai mari, etc.).

Pe internet am citit chestia asta cu nimeritul cand trag pe langa, deci se cam potriveste totusi cu ce ziceam eu.

Am gasit un video care arata diferenta asta: https://www.youtube.com/watch?v=3avJ6ylbflU

Dar nu stiu cum citeste serverul gloantele. Sa spunem ca avem un CT si un T, iar CT trage in T. As zice ca sunt 3? variante:

1) CT vede pe client side ca a nimerit T, trimite pachetul pe server side, serverul citeste, si ii aplica damage.
2) CT a tras intr-o directie, trimite pachetul pe server side, serverul citeste unde este CT, unde este T, in ce directie a tras CT, si daca a nimerit T, dupa care ii aplica damage. (Ma indoiesc)
3) T vede pe client side ca a fost nimerit, trimite pachetul pe server, serverul citeste, si ii aplica damage. (Ma indoiesc, fiindca ar fi existat health hack sa nu iei damage)

Din ce citesc pe net, as zice ca se aplica prima varianta.

Dar asta ar fi de ce 0.01 si nu 0.1, nu invers :lol:

Dar teoretic afecteaza si adversarul, fiindca il nimeresti tu mai usor.

Re: fps_max si override

Scris: 26 Noi 2019, 09:22
de Gizmo
Faptul ca pe public se pune un ex_interp mai mare este din cauza traficului mare (pe public sunt 20+ playeri, pe cand la mix maxim 10). ex_interp afecteaza doar gameplay-ul local (adică pe tine, cel care tragi, doar pe tine te afecteaza) si atat.

Re: fps_max si override

Scris: 02 Dec 2019, 14:20
de Danny
Cum ramane cu fps-ul?


] fps_max 500
[TimePass-AC] Valoare CVAR ilegala fps_max 500.00, avertizare 1/5
Valoarea default setata la fps_max 100

Re: fps_max si override

Scris: 02 Dec 2019, 15:18
de mo0n_sniper
Pai ramane cum am discutat.

Re: fps_max si override

Scris: 02 Dec 2019, 19:29
de Danny
mo0n_sniper scrie:
23 Noi 2019, 18:10
Poate o sa scot limitarea de tot, nu stiu daca mai sunt coduri care folosesc fps_max 999. Tu cat fps ai maxim in joc?
Adica...