[Sticky]Actualizari server

Avatar utilizator
Danny
Mesaje: 264
Membru din: 18 Mar 2018, 19:51
Localitate: Piatra Neamt

Re: Actualizari server

Mesajde Danny » 27 Dec 2019, 09:11

Mie mi merge mai rau. Pe ala vechi aveam 300 fps constant, pe asta nou fluctueaza. Pe hartile mici, aglomerate e cel mai rau... pe alea mai mare, e mai binisor, pana ajung in punctul unde sunt mai multi jucatori si incepe sa scada iar fps urile. Cand 200... cand 240.. cand 150.. cand 300.

In unele momente face si freeze (se blocheaza cateva secunde)
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
ZuZu
Mesaje: 849
Membru din: 13 Ian 2016, 12:44
Localitate: Galati

Re: Actualizari server

Mesajde ZuZu » 27 Dec 2019, 14:44

Da, chiar fluctueaza fps, cand sunt mai multi jucatori. cand ai 300 cand ai 150, nu ca ar fi nevoie de atatea fps-ri
Pingul este relativ mai mare, cam la toti jucatorii, dar pe cel vechi unii nu puteau intra deloc, altii nu aveau nici o problema.. so ? :D
Si astazi s-au plans cativa de acel freeze, la mine nu s-a intamplat.
Imagine
Avatar utilizator
UnQ
Mesaje: 85
Membru din: 25 Mai 2019, 18:31
Localitate: Bucuresti
STEAM ID: STEAM_0:1:42955147

Re: Actualizari server

Mesajde UnQ » 27 Dec 2019, 15:39

Ce legatura au FPS-urile cu serverul? Alea sunt clientside lol

Freeze cred ca am prins si eu ieri o secunda, dar nu bagasem de seama, am zis ca a fost de la mine :))
Imagine
Avatar utilizator
Danny
Mesaje: 264
Membru din: 18 Mar 2018, 19:51
Localitate: Piatra Neamt

Re: Actualizari server

Mesajde Danny » 27 Dec 2019, 17:13

Si atunci cum se explica faptul ca pe serverul vechi aveam 300 constant si pe asta nou fluctueaza? Degeaba eu ca si client duc 1000, daca serverul imi da cand 100, cand 300. Din ce-am citit, sys_ticrate ar fi setarea ce seteaza fps-urile generate de server... si fps_max de catre client.

https://support.steampowered.com/kb_art ... &l=english
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
UnQ
Mesaje: 85
Membru din: 25 Mai 2019, 18:31
Localitate: Bucuresti
STEAM ID: STEAM_0:1:42955147

Re: Actualizari server

Mesajde UnQ » 27 Dec 2019, 19:16

Si atunci cum se explica faptul ca pe serverul vechi aveam 300 constant si pe asta nou fluctueaza? Degeaba eu ca si client duc 1000, daca serverul imi da cand 100, cand 300. Din ce-am citit, sys_ticrate ar fi setarea ce seteaza fps-urile generate de server... si fps_max de catre client.

https://support.steampowered.com/kb_art ... &l=english
HLDS Servers render frames independently from the Client.
Imagine
Avatar utilizator
Danny
Mesaje: 264
Membru din: 18 Mar 2018, 19:51
Localitate: Piatra Neamt

Re: Actualizari server

Mesajde Danny » 27 Dec 2019, 19:57

Da, la modul serverul da 1000 fps si playerul are fps in functie de sistemul sau. INSA daca eu ca player am 1000 fps (un exemplu), si serverul imi da cand 1000, cand 100, nu ma afecteaza si pe mine, scazandu mi fpsurile? Eu zic ca da.

PS: render = face. Adica HLDS da FPS urile independent de client. Insa clientul ESTE dependent de server.

PS, referitor la fluctuatiile FPS urilor din server, postate de moon..
Remember that if you're going to run heavy plugins (ZP for example), higher server FPS means problems.

For example:
100 FPS => 10ms max processing time for each frame
1000 FPS => 1ms max processing time for each frame

If you don't have the power (more fps doesn't mean more power) to process the whole frame loop withing your plugins (all hooks, callbacks, forwards, etc) then you will have server fps drops.

If your whole frame needs from 0.5ms to 2ms your 1000FPS server will get drops to 500FPS with choke, overflows and lag spikes on client side.

So, you should always take these metrics into account.
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
UnQ
Mesaje: 85
Membru din: 25 Mai 2019, 18:31
Localitate: Bucuresti
STEAM ID: STEAM_0:1:42955147

Re: Actualizari server

Mesajde UnQ » 27 Dec 2019, 23:31

Da, la modul serverul da 1000 fps si playerul are fps in functie de sistemul sau. INSA daca eu ca player am 1000 fps (un exemplu), si serverul imi da cand 1000, cand 100, nu ma afecteaza si pe mine, scazandu mi fpsurile? Eu zic ca da.

PS: render = face. Adica HLDS da FPS urile independent de client. Insa clientul ESTE dependent de server.

PS, referitor la fluctuatiile FPS urilor din server, postate de moon..
Remember that if you're going to run heavy plugins (ZP for example), higher server FPS means problems.

For example:
100 FPS => 10ms max processing time for each frame
1000 FPS => 1ms max processing time for each frame

If you don't have the power (more fps doesn't mean more power) to process the whole frame loop withing your plugins (all hooks, callbacks, forwards, etc) then you will have server fps drops.

If your whole frame needs from 0.5ms to 2ms your 1000FPS server will get drops to 500FPS with choke, overflows and lag spikes on client side.

So, you should always take these metrics into account.
FPS pe server nu inseamna frame-uri pe care le vezi tu in client. Serverul nu randeaza cu placa video grafica, FPS-urile de pe serverside sunt numarul de calcule pe care il face procesorul pe secunda si le trimite oricarui client conectat. 1000FPS = 1ms ping (adica 1 milisecunda din 1000)

Frame Rate-ul de pe clientside depinde strict de calculatorul tau. Poti sa ai 67240000 FPS pe clientside, ca serverul nu-ti trimite atatea informatii, dar calculatorul tau proceseaza atatea cadre pe care le trimite pe display.
Adica daca ai 2 fps pe server si tu pe clientside ai 1000 fps, tu ai refresh odata la 200 de milisecunde pe ecran (pozitiile jucatorilor, unde se uita, daca au tras, daca au aprins lanterna, etc. etc. etc.)

Ce ai citat tu de acolo se refera exact la lucrul asta.

Lag spike si FPS drop(pe client, adica ce ai patit tu) nu sunt acelasi lucru. Lag spike tine de informatiile primite din server (spre exemplu: serverul iti spune unde sunt pozitiile jucatorilor pe harta, client-ul iti pune corpurile lor in pozitiile alea si le proceseaza texturile s.a.m.d.).
Imagine
Avatar utilizator
Danny
Mesaje: 264
Membru din: 18 Mar 2018, 19:51
Localitate: Piatra Neamt

Re: Actualizari server

Mesajde Danny » 28 Dec 2019, 10:29

Ce am citat eu sus, ma refeream strict la FPS-urile serverului (exact ceea ce ai spus si tu).

Hai s-o luam altfel, babeste. Explica-mi de ce pe serverul vechi am 300 fps-uri constant... si pe cel nou cand 150, cand 250, cand 300 si tot asa. De ce fluctuatiile astea, in functie de server?
Imagine

Imagine
Avatar utilizator
mo0n_sniper
Fondator
Mesaje: 1043
Membru din: 13 Feb 2015, 16:56

Re: Actualizari server

Mesajde mo0n_sniper » 28 Dec 2019, 10:57

Pe serverul nou sv_maxupdaterate este pus 100 pe serverul vechi este 50. Asta inseamna ca serverul nou trimite de 2 ori mai multe pachete cu updateuri decat cel vechi.
Este posibil ca fps dropul de pe client sa fie de aici. Pot sa intru si eu sa testez si sa vedem cum se comporta. Dar cum nu mai e mult din an cred ca ramane testarea pentru 2020.
Ma trebuie testat si de ce este fps dropul de pe server ca inainte cand era hostat serverul nu era fps drop.

La serverul nou nu am setat firewall-ul iptables instalat pe sistemul de operare si poate mai trimite careva un mic flood de se blocheaza.
I will not die a faceless slave forgotten by history.
Imagine
Avatar utilizator
Danny
Mesaje: 264
Membru din: 18 Mar 2018, 19:51
Localitate: Piatra Neamt

Re: Actualizari server

Mesajde Danny » 28 Dec 2019, 11:43

Eu merg pe varianta ca nu e inca setat cum trebuie vds-ul, de acolo fps drop si freezeing-ul. Dar.. usor usor, se rezolva toate.
Imagine

Imagine

Înapoi la “Anunturi”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator